🌿

Jag vill bara ge DStore i skrapan på Götgatan en stor eloge för sitt trevliga bemötande och informativa sätt. Sedan i lördags har det varken gått att ringa ut eller in, inget internet och inget fungerande bank ID. Detta pga att jag inte uppdaterat mobilen. Då jag har nära som är isolerade/sjuka har det känts jobbigt att inte kunna vara tillgänglig eller ringa det dagliga samtalet. Att inte kunna gå in på banken har varit frustrerande eftersom jag behövt hämta information till revisor mm.
Efter dagens åkande hit och dit ( avstånd på pendeltåg så gott det går) samt nytt bank ID efter besök hos banken funkar det igen. Med tanke på tiden vi lever i är problemet inte stort, men oj vad isolerad och bortvänd från vardagen jag känt mig🌺 som sagt, tack DStore, till skillnad mot Apple-store i Täby ser ni människan bakom kunden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0