🌿

(null)
GÄr igenom flyttkartonger som jag hÀmtat efter att ha tömt förrÄd och börjat rensning/reningsprocessen.
Jag har nog anvÀnt alla tekniker i mitt skapande, blyerts, akvarell, akryl, olja, det skrivna ordet, teater, vÀxter, musik och som jag nÀstan glömt bort, vÀvning och broderi. Ler lite dÄ jag hittar dörrskylten som jag broderade nÀr jag vÀntade Àlskade dottern för 32 Är sedan. LÀngtan till havet lyser igenom skapelsen av garn, pÀrlor och strass som blivit över efter nÄgra extravaganta scenklÀder jag designat och sytt. Ja herregud, har fortfarande paljetter och hÀrliga tyger kvar sedan dess. Ser med spÀnning vad som vÀntar i kommande kartongöppningar!


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0