đŸŒżâ™„ïžđŸŒż

Det Ă€r tydligt att jag i det rĂ„dande lĂ€get har tvĂ„ val dĂ„ de flesta uppdrag Ă€r instĂ€llda eller flyttade till i höst. AnvĂ€nda tiden till att vara kreativ och planera inför kommande dagar dĂ„ livet gĂ„r tillbaks till det normala, för det kommer det göra (Ă€ven om det aldrig blir sig likt dĂ„ allt vi Ă€r med om formar oss. 
Eller se tiden som en lÄng meditation dÀr jag riktar fokus Ät personlig utveckling men en annan takt i stegen.
Det blir nog en blandning med fokus pĂ„ odling, insamling av örter, mĂ„leri och skrivande. Men Ă€ven kontakt med Ă€lskade barn, barnbarn och vĂ€nner via FaceTime eller annat ❀
SÄ idag blir det frösÄdd och plantering, nÀsselsoppa, grillning och vem vet, kanske dragspelet som sedan lÀnge sover sin törnrosasömn i förrÄdet Äker fram.
Det Ă€r pĂ„ tiden att jag börjar öva om jag ska kunna spela en trudelutt till midsommarđŸŒș
Nu Ă€r det ring sĂ„ spelar vi som vĂ€ntar med en god kopp kaffe.🌿
(null)

Tar pulsen och Ă€r tacksam för att den fortfarande slĂ„râ€ïžĂ–nskar er en fin dag hur ni Ă€n tillbringar den🌿


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0