đŸŒżđŸŽŒđŸŒż

Jag Àlskar verkligen att lÀra mig nya saker, att sÀtta nya frön och odla kunskap!

Sedan Ă„rsskiftet fördjupar jag mig i omrĂ„det omvĂ„rdnad och bemötande med konstnĂ€rliga verktyg, sĂ„Ă„Ă„ intressant och roligt! đŸŽŒ đŸŽŒđŸŽŒ Variationen Ă€r stor med fokus pĂ„ musik och dans men Ă€ven det skrivna ordet som poesi, höglĂ€sning och storytelling. Att som igĂ„r (null)


 fĂ„ inblick i biblioterapi var vĂ€ldigt spĂ€nnande och gav pĂ„fyllnad. ♄ Sedan lĂ€nge arbetar jag med att kombinera den gröna och vita sektorn, förmedla kunskap om vĂ€xtkĂ€nnedom, trĂ€dgĂ„rdsplanering m.m parallellt med kunskap om vikten av kultur av olika slag och  (null)


(null)


(null)


(null)


utevistelse i det gröna för oss alla, unga och gamla, friska som sjuka. 🌿De sista veckorna har jag ju varit den som lĂ€r ut, idag pĂ„ SMI var jag en vetgirig student. En fin balans! Tack livet! 🌿kultur = odla 🌿



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0