🌿

GĂ„rdagens kvinnofest var varm, intressant och rolig. Vi som pĂ„ olika sĂ€tt haft förmĂ„nen att bjudas in i Britt Ingers liv, trĂ€ffades och njöt i fulla drag. VĂ„r historia startade 91 pĂ„ Maria ungdom dĂ€r Bi och jag jobbade i ett gĂ€ng dĂ€r sammanhĂ„llningen och solidariteten var fantastisk och sĂ„ var det nog Ă€ven för kvĂ€llens övriga kvinnor. HjĂ€ltar och pionjĂ€rer inom tunga men Ă€ndĂ„ sĂ„ livgivande omrĂ„den med fokus pĂ„ arbete med missbruk och hemlöshet. NĂ„gra jobbade pĂ„ den numera nedlagda KlaragĂ„rden pĂ„ Klara kyrkogĂ„rd ( i vars lokaler jag gick i lekskola, men det Ă€r en annan historia) nĂ„gra i uppsökande verksamhet i stadens allra mörkaste mörker och nĂ„gra inom socialpsykiatrin. Oavsett yrkesroll sĂ„ var det gemensamma att vi Ă€r filantroper allihop och aldrig kommer ge upp hoppet om en vĂ€rdig och mĂ€nskligare tillvaro för alla ♄En kvĂ€ll att minnas! 
Idag fortsatte hjĂ€rtat att slĂ„ dĂ„ Roffe och jag Ă„kte till Zetas för smarrig fika och jakt efter en speciell ros som jag till min lycka fann đŸŒș
Avslutningen pĂ„ dagen blev fin med födelsedagsfirande av kĂ€raste svĂ€rdottern Denise Maria Friberg och god middag pĂ„ Alegri i sĂ€llskap av nĂ„gra av de bĂ€sta. Nu knattrar regnet pĂ„ taket, fĂ„glarna kvittrar och kvĂ€llen börjar sĂ„ smĂ„tt ge sig till kĂ€nna hĂ€r i Villa Villerulla 🌿tack för idag (null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0