🌿

"Visa ditt skrivbord och du visar vem du Àr"
Det kan vara lite knepigt dĂ„ jag Ă€r pĂ„ olika platser, men Ibland kan arbetsplatsen för dagen sĂ€ga mer Ă€n tusen ord. Jag Ă€r vĂ€ldigt glad över kulturkalendern jag fick i gĂ„va med alla dagar att fira.🌟 
Det gröna, vĂ€xterna finns alltid med, överallt 🌿Planering av intressanta vandringar och kurser under kommande 2020 ☀Och slutligen försöker jag dra mitt lilla strĂ„ till stacken och konsumera mindre.
Delar gĂ€rna med mig av ett litet tips som Ă€r en droppe i havet, men Ă€ndock...att anvĂ€nda alla gamla valsedlar som anteckningsblock (har t.o.m post it lapparnas fĂ€rg!) Kommer definitivt att rĂ€cka till nĂ€sta val! 
Imorgon Ă€r en ny dagđŸŒș (null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0