Måndag🌿

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter.
Ren fakta som känns viktigt att påminna sig själv och andra om. Helgen som gått har gett kraft på många sätt och jag är så tacksam över att jag fått hålla mig frisk i dessa influensatider då fler av mina vänner är hårt drabbade. Ont i kroppen, snor och huvudvärk, ja allt det där hemska som hör till.
Själv har jag vistats ute mycket trots kylan men även varit i lokaler fulla med folk, så vi får väl se...
Men som sagt, idag är det måndag och jag är uppbokad för planering inför kommande veckor och även för att bestämma vilka grödor som ska sås, för det är hög tid nu.
När jag åkte förbi kolonin hördes fåglarna kvittra och när solen sken blev det uppenbart att våren kommer även i år.
Nu ska jag stiga upp från den sköna sängen, duscha, äta frukost och påbörja veckan
Livet är gott❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0