Söndagsglädje

Vilken härlig helg! 

Igår fest för kommande barnbarn och de blivande föräldrarna, baby shower och idag gemensam städning i trädgården inför kommande vinter. 
Växter ska tas in, de sista tomaterna ska hackas (tio kg minst!) för att bli god salsa, äpplen tas tillvara.
Det är så häftigt att umgås med mina vuxna barn och känna gemenskap med de fantastiska vuxna människor de blivit.
Vädret var strålande och trots att lördagen blev intensiv och avslutades med alldeles med intressanta samtal om allt mellan himmel och helvete, många skratt och alldeles för mycket bubbel (kan det bli det?) i trevligt sällskap fram till lördagen övergick till söndag, orkade jag upp tidigt.
Nu är dock orken slut och jag ligger nöjd och glad i sängen.
Det ska bli skönt att sova och vila kroppen inför morgondagen då nya äventyr väntar.
Sov så gott, det ska jag göra😊



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0