🌿

Ett smörgÄsbord till torsdag.
Tidigt innan tuppen gol (om jag haft nĂ„gon Ă€ndĂ„, lĂ€ngtar sĂ„ efter mina Ă€lskade fjĂ€derfĂ€n) var jag i hallarna och köpte blomster för att göra buketter till vĂ€lförtjĂ€nta personer pĂ„ Ă„rets kvalitetsdag. Scenen skulle smyckas och buketter bindas. DĂ€refter möten och handledning för praktikanter, trĂ€dgĂ„rdscafe med tema orkidĂ©er och hembakad sockerkaka till kaffet. I kvĂ€ll finurliga samtal med goda vĂ€nner och avslutande betraktelser pĂ„ FB som Ă€r ett fantastiskt sĂ€tt att fĂ„ ta del av roligheter, kloka ord och ny kunskap. 
DÀrför kommer jag att fortsÀtta skriva och dela rara och trevliga saker men Àven om sÄdant som orÀttvisor, förtryck och tankar om livet.
I morgon Ă€r en ny dagđŸŒș



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0