Tack🌿

Fredag och det börjar ljusna utanför fönstret. Jag ligger i sÀngen och tÀnker pÄ en person som lÀmnade jordelivet för nÄgra dagar sedan.

Vissa personer lÀmnar avtryck i hjÀrtat mer Àn andra och han var en sÄn mÀnniska. Jag har aldrig trÀffat nÄgon som ens varit i nÀrheten av att vara sÄ allmÀnbildad, intelligent, uppmÀrksam pÄ ljud, ja, listan kan göras lÄng. Men jag har heller aldrig trÀffat nÄgon med en sÄ stor sorg.

Efter alla Äratal av samtal har jag fÄtt ta del av en vÀrld av ensamhet, pennalism, mobbning pÄ en nivÄ som mÄnga gÄnger fÄtt mig att nÀstan tappa tron pÄ mÀnniskorna.

Mitt eget liv har stÄtt i stor kontrast och vi samtalade ofta om vad det Àr som gör att vi formas till dem vi blir.
Idag kĂ€nner jag stor tacksamhet att fĂ„tt ha ynnesten att lĂ€ra kĂ€nna honom. TackđŸŒżâ€



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0