Tacksam

Jag är inte ensam om att arbeta hårt, vi är många som gör det, men jag är tacksam att jag känner sån glädje.

Det är spännande att uppdragen är så varierande och innehåller så många olika delar.
Etik och kulturutbildning för de mest underbara kursdeltagare jag varit med om, vilket gäng av personligheter! 
Kulturfest, trädgårdscafe, planer, genomgång av kommande säsongs skötselplan, praktikprat och måleri, sommarplaner, ja en pytt av olika uppdrag med varierande tidsplan. Sen, födelsedagsfirande och konsert på det. Många kan numer höra att jag är på väg på grund av min nyckelknippa, där fyra uppsättningar av nycklar till lika många uppdrag skramlar som knippan hos en fångvaktare.
Priset blir, att klockan 21 är jag fullständigt däckad och somnar ovaggad så nu är det sängdags.
Jag önskar dig och mig en god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0