Sov gott

Så har första dagen på 2017 snart övergått i den andra. 

Helgen har gått i kärlekens och de goda mötenas tecken. Middag med en av sönerna och hans flickvän en av kvällarna, middag hos kära vänner följt av Nyårsfirande på Skansen och dag middag med två av mina tre älskade ungar
I morgon är vardagen åter med arbete och möten med nya intressanta människor.

Summerar jag 2016 var det ett år som gick mestadels i moll, med undantag av ljusglimtar som gav tröst. Resan till Frankrike, underbara dagar vid havet på Ingarö och min tour längst kusten i södra Sverige finns lagrade som fina ädelstenar.

Att säga farväl till de som finns i våra hjärtan är smärtsamt oavsett om de gått vidare genom döden, svek eller på annat sätt. Vetskapen om att aldrig mer träffas, prata eller omfamna varandra känns outhärdligt men livet väljer sina egna vägar.
I morgon är det den första måndagen på det nya året och jag ska upp tidigt.
Julennär nedpackad och de röda gardinerna har fått ge plats för vita.
Jag sätter på Spotify och lyssnar på lugn och härlig musik och känner tacksamhet till livet
Sov gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0