Lokaltidningen

(null)

Jag brukar inte läsa lokaltidningen så noggrant så min förvåning blir stor att kontaktannonser fortfarande existerar i dessa tider med alla dejtingsajter. 


Får genast bilder av mer eller mindre behaglig karaktär....

Ser framför mig den mulliga, trevliga 48 åriga mannen som likt Viktor Rydbergs tomte, hållandes en lykta går runt mellan hyreshusen och söker efter en mullig kvinna mellan 55-70 för mys. 


Eller hur den långa, romantiska nylonälskande (finns nylon överhuvudtaget längre, trodde bara det var polyester i dagens strumpbyxor)får in mysigheten i träffarna.


Eller vilket rollspel som de två dominanta väninnorna vill spela med mannen som har god ekonomi om det inte är sex? Tjuv och polis, leka affär eller kanske katt och råtta? Ser hur rekvisitan plockas fram med lösöron, svansar och ost.


Avslutningsvis kan jag med viss glädje konstatera att det sjuttioåriga paret som söker vänner, kille/tjej eller par för trevlig samvaro, visar att lusten har ingen ålder


Svar till ungdomlig jeanskille på 80 vårar 🙂






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0