Julbord♥️

Var på Djurgårdsbrunns värdshus med en fin vän och åt julbord, årets tredje.
Jag vet stt det finns de som inte gillar julbord och som liksom drar allt över en kam och det förstår jag inte riktigt.
Gårdagens julbord var inte det bästa jag ätit, Ulriksdals var betydligt bättre i såväl utbud som kvalitet.
Men igår valde jag att bara äta fisk, sill och lax på olika sätt och där fanns den väldigt goda sotade laxen. Med restaurangens hemmagjorda pepparrotssnaps blev det smak (null)

kompositioner som var väldigt goda. Att avsluta med en promenad längst djurgårdskanalen i det vita vinterlandskapet med det goda samtalet i fokus gjorde kvällen fin. (null)

Idag är en ny dag med nya upplevelser
Livet är gott❤️❤️❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0