Fredag

En ny dag och fredag dessutom. På agendan står läkarbesök, tandläkarbesök men även julfest i skärgården och umgänge med förhoppningsvis intressanta människor. 
Jag väljer med flit att skriva intressanta för det är just personligheten som jag är intresserad av. Har aldrig ( trot eller ej) varit intresserad av att lära känna någon pga av dess utseende utan tvärtemot, faktiskt inte memorerat det yttre. 
Sen måste självklart skalet attrahera mig om det ska bli en kärlekshistoria, (jag är ju seende till skillnad från en blind människa och dom kan ju också bli kära ) men då kan hjärtat dunka för såväl en groda som en prins för som det japanska citatet säger
"Hos den man älskar blir koppar ärren
Skrattgropar"
Så nog har jag blivit kär i människor som sett ut som alltifrån grekiska gudar och gudinnor till bergatroll och häxor. 
Det viktigaste är att när kärlekssmittan drabbar en, se till att man bara smittas av de goda egenskaperna och inte blir en ond människa själv bara för att man  hade oturen att träffa en ulv i som var väl förklädd i 

fårakläder.
Önskar er en fin dag ❤️
(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0