Sov gott



Sorterar bilder och har så ofantligt många på miljöer jag byggt upp för ett event eller fest av något slag. I dag handlar det om att dokumentera och visa alla vad man gör. Som egen företagare förstår jag vitsen, eftersom det delvis handlar om att "sälja " in sig, men jag har aldrig riktigt varit med på noterna, inte sett det som högsta prioritet. Men nu när jag går igenom 14500 foton blir jag faktist stolt, fasen vad mycket jag gjort i mina dagar. Fotona här visar förvandlingen från tråkig aula till en mer spännande miljö i samband med en klassisk afton. Det behövs inte mycket för att ge en tråkig aula lite trivsel och mystik!
Nu ska jag lyssna på Stan Getz och dricka upp mitt te. Sov gott 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0