Godnatt

Obamas statsbesök ställde verkligen till det!!!
Min gäst, dräng och extrason, hur man nu väljer att se det, är en konstnär som verkligen har fått tillbaks skaparlusten.

Önskelistan om material han behöver för att använda till sina alster tar aldrig slut. När jag tror att jag hittat det mesta ringer det på mobilen och jag hör på bruten svenska, kanske du kan köpa chinese inc och kolkritor och karbonpapper och ......

Hade det inte varit för Obama, hade jag åkt till Kungsgatan och i butiken hittat allt jag behövde, men nu var Stockholm avstängt vilket innebar att jag inte kunds åka dit. Så det har blivit jakt etter prylar i Enköping, Solna och Västerås.
Men nu är skaparverkstan stängd för dagen och sömnen ligger på

Godnatt alla människobarn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0