Tack alla eldsjälar!

Igår var det marknad på Vinterviken hela dagen.
Jag gillar verkligen Vintervikens trädgård.
Jag kom i kontakt med den första gången för ca 10 år sedan.
Föreningen anlitade mig gällande trädgåtdsrådgivning och på den vägen är det.
Vilken förändring som trädgården har gjort sedan dess!!!!
Från enkla odlingsbäddar och litet café, till genomtänkta byggnader, prunkande växter, eget bageri och fint café!
Gillar verkligen deras genomgående ekologiska tänk och deras finurliga konstruktioner.
Mycket är Kristers förtjänst men utan alla eldsjälar, ingen nämnd och ingen glömd, skulle utvecklingen inte gått så bra.
Var trött på kvällen och somnade med tanken på ultramarin färg på min pergola.
Idag har hämtat och lämnat tre fina höns till Skoga och strax bär det in mot staden och härliga nöjen!

Önskar er alla en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0