Ljuvligt

Vilken dag!
Helt plötsligt kom sommaren inrusandes i den nyfödda våren, det måste vara den kortaste våren någonsin.
Jag börjar så smått inse vidden av vad som väntar framöver, gällande renovering och upprustning av gården.
Bara allt bråte som ligger kastat överallt, för att inte tala om alla pallar som pelletssäckarna kommit med. Hur många som helst.
Pratade med bonden Tryggvald om möjligheten att elda upp skräpet en dag efter regnskurar har gett marken ett brandskydd och det skulle nog funka.

På eftermiddagen var det dags att åka på studiebesök till Bergianska trädgården med mina duktiga deltagare på trädgårdskursen.
Det är väldigt uppskattat och vädret kunde inte bli bättre. Jag gillar verkligen Bergianska!
Nu genomgång av mail innan tåget till sömnen går.
Sov så gott alla vänner, både er jag känner och er jag ännu inte än lärt känna!
I morgon är en ny dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0