Första natten

Så är det då dags för första natten på gården. Jag har packat upp och hängt tavlor, ätit en första måltid med ett glas vin och trevligt sällskap, mig själv. Jo, så är det, jag trivs bra med att vara själv men även att umgås med andra, är väl som folk är mest. Egentligen var det meningen att min syster och någon av barnen skulle med, men så blev det nu inte, så nu är jag ensam i stora huset, någon km från närmsta granne. Är inte mörkrädd men visst känns det lite pirrigt att vara ensam på en stor gård.... Känner mig som åtta år då jag ligger och lyssnar på ljuden runt omkring mig, vet ju att det finns både varg och lo i skogarna runt om. Köpte Håkan Hellströms senaste skiva när jag stannade vid macken för att tanka, så nu ligger jag och lyssnar på den:) I morgon fortsätter inflyttningen. Godnatt världen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0