Förseningar

Oj, vad snabbt det går nu, mycket blir omkullkastat när det gäller planeringen från i höstas.
Jag vågar påstå att jag är en ganska pålitlig och lojal person men de egenskaperna sätts verkligen på prov nu.
I höstas verkade det inte vara några som helst problem att få tag på de anläggare jag brukar använda mig av då det ska fixas till i någons trädgård.
Men så kom en vinter.....

Tjälen dröjde sig kvar pga den kalla vintern med många minusgrader även när det skyddande snötäcket började försvinna.
Detta innebar att det som var planerat i april, helt plötsligt tvångsflyttades till maj osv.
Nu försöker jag hitta någon pålitlig ny, duktig anläggare som kan bli min räddande ängel.
Får lägga ut mina krokar i morgon!

Hoppas ni får en fortsatt fin kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0