Den blomstertid nu kommer

Idag har jag avslutat ett av de projekt jag ska vara klar med innan jag kommer tillbaks till Sverige.

Som jag skrivit tidigare kan resan delas in i tre delar.

Upplevelser, att se vad jag vill se i USA
Inspiration och vila
Planering inför kommande år

Därför känns det så skönt att ha funnit denna oas, där det faktiskt fungerar att
få något gjort.
Två veckor kvar här i USA innan det dags att återvända hem.
En sak som känns häftig är att vi får uppleva fler vårar, vi har ju åkt med vintern bakom oss.

Nu är det jag som ropar "Stanna! " då vi passerar ett vackert träd, en konstig buske i lövsprickning eller en tjusig Magnolia som blommar på bar kvist.
Förut stannade vi som bekant vid varje bilskrot då Bill blev alldeles till sig så det känns rättvist.

Och tänk.....när vi kommer hem står våren för dörren!!!

Godnatt alla människobarn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0