Tankar norr om Gävle

Nu ligger jag på rygg i sängen, i husbilen,vid kanten mot havet en bit från ...???
Jag erkänner att jag är usel på geografi vilket jag nämnt tidigare, speciellt svensk geografi.
Tankarna snurrar inte i skallen, snarare spatserar.
På väg mot Norrland för att leverera en båt för att sedan hälsa på systersonen i Härnösand och hämta en bil.
Tut tut
Tänker på hönorna som är i goda händer hos nya vännen Hanna.
Tänker på längtan efter mina barn, även om de är stora.
Tänker på teknikens under som gör att jag kan nå mina nära och kära.

Tänker på att livet är kort

Nu hör jag måsarna skratta och känner sömnen komma krypande

Godnatt allihop'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0