Jobbajobbaroligtroligt

Älskade vänner och alla andra, det är fasligt hur snabbt veckan har gått, men oj vad mycket vi fått gjort!

Vi betar oss fram på Vrian, meter per meter som riktiga Anguskor( och tjurar).
Land blir rensade, sly röjs undan och nu är bygget med väv och drejstugan i gång för fullt.
Dessutom kommer snart den nya hemsidan vara klar.

Vi har arbetat sida vid sida, jag, Bill, Sebastian, Inger men även haft tid med glädjerika besök av Barndomsvännen Marie och Lars Magnus från Lund och Jocke, Conny och Natalie från Sollentuna.
De två sistnämnda är två av Bills elva barnbarn......:):)

Tänker ibland att ni mina kära vänner kanske tröttnar på mig som nästan gått under jorden med att iordningställa gården.
Får säga som finaste Sanna som forskar " Hoppas att jag har någon vän efter de här intensiva åren, med bara forskning och ett alldeles osocialt liv"
Ingen fara Sanna, snart kommer andra tider!
Nu ska vi fortsätta med att sätta reglar i svinstian och skapa ett isolerat golv.

Önskar er alla en fortsatt fin fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0