8juli

Har precis kommit innanför dörren efter ett gott dagsverke.
Idéerna har avlöst varandra och jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar.
Jag känner mig en smula tjatig med pratet om gården men det händer verkligen mycket där nu.
Jag vill så gärna hinna bli hyfsat klar nu under sommaren och det är ju även annat som hägrar i sommartid.
Funderar på att plantera ett lavendelfält eller odla avenbok, vi får se.

Som jag skrev tidigare var biträden i Västerås rolig att uppleva.
Det var mycket som var roligt och annorlunda.
Ta bara det här med högtalarna.
Budskapen som basunerades it över området kunde låta så här-
-Jimmy, kan du komma till högtalarna, vi vill åka hem!!!!" eller
- Kalle, kom hit om du är vaken,nu!!!'
Raka rör kallas det väl ?

20000 bilar i varierande skick med ägare i varierande skick kändes väldigt tillräckligt, så vid kvällningen var jag vansinnigt trött på allt vad bilar heter

Jag och mina gäster grillade gott, pratade om dagen och drack rosa skumpa, det var länge sedan,
Det är så kul att umgås med trevliga vänner och jag känner verkligen hur de fungerar som vitamininjektioner.

Nu ska jag skriva lite och sedan hoppa till kojs, godnatt allihop!
-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0