Jan. 03, 2013

Färden i dag på kustvägen upp till San Fransisco var helt fantastisk!
Vi stannade då och då för att titta på den fantastiska utflykten som utspelades mil efter mil. Åt dagens fisk (snapper) på en liten krog nära vattnet och fortsatte vår resa.

När vi kom fram till San Fransisco hade det blivit mörkt och köerna på den femfiliga boulevarden var långa.

Jag har nu lärt mig att man aldrig kan tveka i trafiken för då går det åt helvete, man måste köra som om man bor här....
Tuuut!!!!!arga fingrar i luften, tjutande däck, snabba filbyten och häftiga U svängar, vilken jäkla tur att jag inte kör!

Men fram kom vi och nu ligger vi här, trötta, mitt i staden på ännu ett motell och planerar och pratar, pratar, pratar.

Vi har ju varsitt långt liv bakom oss med olika erfarenheter och upplevelser att dela och båda är vi pratglada så......

Godnatt alla fina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0