Guysa mig hit och Guysa mig dit

Det slår mig hur europeisk jag känner mig trots så kort vistelse här.

Vi kan ta det här med maten, det är väldigt mycket smält ost som gäller här samt frukostar utan någon som helst grönsak. Dessutom är det konstiga kösysten överallt, först betala sedan stå i kö....
Men mest är det nog det ständiga guyspratet.

Vi "råkade" få böter eftersom däcken stod nån centimeter utanför rutan. Då jag vänligt informerade vakten om att vi var turister och bad om ursäkt, stirrade han på mig och väste i mungipan" Do you have any problem, guys ? Det var liksom ingen ide att argumentera, utan jag gick morrandes därifrån.
Men varken jag eller Bill är långsinta, efter en stund har det svalnat och vi är på gott humör igen så dagen har fortsatt i turistandets tecken. Utflykt till santa Monicas pir för att insupa atmosfären och äta lunch. Sedan rundåkning bland villorna i Beverly hills


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0