Seafoodtrött

Kom fram till Orlando igår.
Regnet öste ner och när vi tog in på hotellet kändes det nästan som i Sverige, en regnig vårdag.

Middagen intogs på ännu ett av dessa fantastiska steakhouse till ännu ett av dessa fantastiska priser....
Vi har de senaste dagarna ätit upp mer pengar än på hela resan ( nåja, lite skarvar jag på) men nu får det vara lite lugnt på restaurangfronten, halva resan är ju kvar.....

Jag börjar känna mig mer än nöjd när det gäller fantastisk mat så som ribeys, filet och seafood, trodde aldrig jag skulle bli trött på hummer.
Längtar efter sill och potäter, en hård knäckebrödsmacka med Kalles kaviar och starkt kaffe, låter som en riktig glad pensionär:)

Vi ska stanna här några dagar för här finns en hel del roliga och intressanta saker att göra. Snart ska vi ge oss av till Universal studios och jag hoppas det slutar regna till dess för det är trots allt skönare med sol.
Sedan väntar en botanisk park, ett besök på en mässa för presenter mm, typ Formex, en marknad med gamla bilar och en konstrunda.
Men jag startar med en dusch där man måste lista ut hur dessa otaliga, olika handtag, munstycken m.m fungerar för att inte skålla ihjäl sig.

Tacka vet jag Gustavsberg toaletter
och blandare man känner igen!

Ha en fin dag allihop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0