Skitsnack

I väntan på Godot.. eller rättare sagt, en busslast med personer jag ska guida runt.

Sitter i bilen och fräschar upp mina kunskaper samtidigt som regnet öser ner. Har för säkerhets skull tagit med både regnjacka och paraply.
Återkommer till detta att jag trivs nästan överallt.
Just nu sitter jag på mitt lilla "kontor" bilen, en filial till mitt riktiga.
Med iphone, kalender och radio funkar det alldeles utmärkt att sköta jobbet härifrån.
Medhavd fika från Statoil blir fikapaus och laddaren i tänduttaget ger el.

Det finns dock ett minus och det är avsaknad av toalett. Det är helt ok om man bara ska göra det lilla, då funkar närmsta buske men ibland är det ju annat.....
Ni får ursäkta om ämnet blir en smula barnsligt, men jag pratar verklighet.
Känsliga personer får sluta att läsa nu, för jag tänker presentera ett toaklotter jag läst en gång.

"Den som tror att orgasm är det skönaste man kan uppleva, har aldrig varit riktigt skitnödig"

Ha en underbart, kreativ dag mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0