Rosor och champagne

Trots att jag varken tycker om skryt eller stoltserande av spritflaskor, måste jag dela med mig av lördagsgodiset jag fick av mitt hjärta i dag.

Rosor och massor av champagne, att välja och vraka mellan, som gott och blandat påsen, välja efter smak och humör.
Är verkligen tacksam över den värme och kärlek som jag överöses med.
Men jag ger massor av kärlek tillbaks också, till alla jag älskar, för så är det, kärlek är det enda som växer ju mer du slösar med det. Ni har säkert hört det förut, men det gör inget för det är ju sant.
Jag känner mig som en prinsessa och skäms inte det minsta över det!

Nu ska jag snart gå till sängs och kommer säkert somna med ett leende på läpparna.
Godnatt kära ni



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0