Godnatt

Gårdagens grillfest blev en härligt varm upplevelse.
10 kvinnor med lika många intressanta bakgrunder och olika levnadsöden. En skulptris, några reklamare, konstnär, sjuksköterska, lärare, designer och trädgårdsdesigner.
Gott och blandat!

Kvällen fylldes av glädje och kolossalt god mat och dryck, ja en fantastisk fest som vi alla var överens om skulle bli, en årlig tradition.
Att jag dessutom var en snäcka med huset (husbilen) med mig gjorde att jag framåt småtimmarna kunde krypa ner i "min egen" säng.
Vaknade med bäckens porlande ljud och kossornas muuuuu i solskenet, en härlig morgon.
Sedan har dagen rullat på och jag premiärsprang i nya trakter, härligt!

Nu är kvällningen här och jag önskar er alla en god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0