Att inte dö nyfiken, del....

Har lite känning i benen efter gårdagens löpning i den fantastiska terrängen runt sjöarna i Sollentuna. Helt nya marker för mig, irrade omkring i skogen då det helt plötsligt dök upp ett stort campingområde i skogen och jag var tvungen att fråga var jag var.
Rösjö camping, var svaret från den vänliga kvinnan i receptionen.

Tänk vad det är häftigt att se nya platser, och då spelar det egentligen ingen roll om det är i Italien eller Sverige. Bara känslan att vara på ett ställe där jag aldrig varit förut gör mig alltid glad, vill som ni vet inte dö nyfiken.

En sprillans ny händelse skedde även på kvällen. Helt plötsligt som av en händelse, stod jag som åskådare till ett race mellan två bilar på E18.
Lika snabbt som det startade var det över. Tyckte faktiskt det var både kul och spännande, kände mig verkligen som 15 år.

Kära vänner, det är verkligen så sant som det är sagt, att det går inte att säga om något är roligt eller tråkigt, gott eller äckligt förrän vi har provat det.
Tycker verkligen synd om dem som är så låsta i sina uppfattningar och värderingar att de aldrig vill eller vågar prova något nytt. Tänk vad de missar!

Nu ska jag snart iväg på nya uppdrag och vissa av uppgifterna känner jag mig bekväm i, andra är helt nya och läskiga men det är ju det som är så häftigt med livet, vad som helst kan hända och det gör det!!!!

Önskar er alla en glädjerik och kärleksfull dag, full av fina möten med underbara människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0