Att göra sitt bästa räcker

Idag har jag varit och haft ett anförande inför en grupp personer som ska utse "vinnaren" av ett kvalitetspris.
Jättekul att jag gått vidare till andra gallringen och naturligtvis hoppas jag att just mitt förslag ska tilltala mest.
Visst är det nervöst att presentera tankar och visioner inför okända personer i Solna stadshus och visst kan det kännas som att jag kunde varit lite, lite bättre, men nej!
 
Jag måste ju leva som jag lär och även praktisera mina goda råd till andra, på mig själv.
Hur många gånger har jag inte uppmuntrande sagt till andra att "bara du gör det bästa, helt ärligt från hjärtat, så är det gott nog"
För så är det, om jag ger 100%, ärligt, passionerat och naket, har jag gett det jag förmår, just då.
 
Det slår mig, att det gäller faktiskt allt!
Arbete, relationer, kärlek, ja allt som är föränderligt, som jag själv kan påverka.
 
Ska finslipa lite på en annan idé som snart ska presenteras...
 
Ha en trevlig fortsatt kväll alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0