Viva Espana

I går hade vi spansk afton med nära och kära!

Skinkan från vår Spanienresa i maj smakade smaskens tillsammans med ostar, goda sallader och annat gott!

Hösten är en härlig tid för umgänge och goda samtal och igår var det verkligen 12 olika personer som sammanstrålade

Gemensamt för mig och min käreste är att vi njuter av att göra andra glada och det speglade verkligen stämningen i går. Det bubblades i utomhusbadet, samtidigt som stjärnorna betraktandes med ett glas skumpa i handen. Goda samtal ägde rum och glädjen till musiken fick stor plats.
Ja, det var en lyckad tillställning!!!

Idag har vi återigen haft gäster, men nu till lunchen. Vilken lycka att få känna gemenskap och glädje!
Nu tar jag en paus i måleriet och hör mitt hjärta sova i soffan bredvid mig.
Han har varit förkyld i fler veckor och jag lider med honom då han hostar.
Tar tag i bordet samtidigt som jag säger peppar, peppar....
Hoppas jag inte blir smittad, har varken tid eller lust!

Nu ska jag ut och måla en stund till, ha en fin fortsatt kväll mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0