On the road again....

Då har jag lämnat den ena skördefesten för den andra, eller rättare sagt, inlärningsfest.

Visst är det lite tight att ta sig från det ena stället till det andra under rusningstrafik, men jag kan mina genvägar:)

Snart kommer mina hungriga och trevliga, trädgårdselever hit och jag säger som björnen Baloo, jag ska lära er allt jag kan!

Det känns lite i skallen att jag hängde på låset till partihallarna vid femsnåret i morse och visst känner kroppen att den inte är 30 år längre, men herregud!

Jag lever och vill fortsätta att göra det.

Kanske var det därför temat på min utställning ändrades till det självklara

" Jag vill verkligen leva!!!"

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0