Kallt.....

Nu blir det snart vinter, kändes det som när jag guidade mina trädgårds"elever" runt i Bergianska trädgården.

När vi startade kändes visserligen luften kall, men inte så fasligt, men efter ett par timmar.....brrrr!
Därför kändes det extra bra att ge sig iväg mot Gamla Stan och dansa orientaliskt.

Rozita som leder kursen är ett levande exempel på att dans är som ett livselixir, ett sätt att hålla sig frisk och stark!
Som ett skogsrå sveper hon omkring i rummet, gracilt, sensuellt och med glädje. Det är så livgivande!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, känner mig trött. Genom fönstret strömmar frisk luft in och jag tänker på allt som ska ordnas med för morgondagens pubafton.

Sov gott alla fina människobarn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0