Glenn Miller

Igår var det storbandsjazz och pubafton på ett av de ställen jag är engagerad i.
 
Jättefint, med säkert ett 80 tal besökare, de flesta pensionärer.
Ja det var jättehäftigt, som en ungdomsgård fast med motsatt åldersgräns:)
Jag åkte hem alldeles glad och uppsluppen i själen, fullständigt övertygad om att det är just detta, att få fortsätta att njuta av livet, även om jag blir äldre som gör det värt att leva!
Det är även detta som gör att jag aldrig kommer kunna välja "nisch" i min kreativitet, allt är ju så kul och livsbejakande! Måla, skriva, dansa, ordna VIP event i Sturegallerian, ordna trädgårdscafe, ha utställningar, sjunga, resa och nu... snart något alldeles spännande, läskigt men fullständigt nödvändigt för själen!
 
Hoppas att ni får en alldeles underbar dag allihop!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0