Den intelligenta värktabletten!

När jag tar en Ipren tänker jag på Iprenmannen, snacka om reklam som sätter sig.
Visst är det så att vissa personer "fastnar" i sitt fack och får svårt att få nya roller.
Ica Stig har blivit en sådan för mig.
Även om han skulle spela Hamlet tror jag att det skulle vara lätt att se konservburkar i bakgrunden. Likaså gäller Inger Nilsson, Pippi Långstrump ni vet. I varje roll ser jag apan Nilsson sitta på axlarna.
Min utställning med start på lördag visar förhoppningsvis på fler olika "roller". Temat " Jag vill leva" innehåller också " Bilder från ett berg", "En strimma av hopp" och blyertsskisser, alltså variation.
Ni är alla varmt välkomna!

Jag hoppas jag blir frisk till dess!!!

Trevlig kväll allesammans!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0