Sverige fosterlandet

Aldrig har jag känt mig så svensk som i går.
På Chelsea flowershow var den mest påfallande trenden, svensk, vild, midsommaräng med prästkragar, smörblommor, klöver m.m
Och björkar, överallt!
Oerhört vackert och inte för inte kände jag mig stolt!
Fick höra att trädgårdsdesigners kvällen innan invigningen blåst på blommorna med fön, för att påskynda att de skulle slå ut.

På kvällen åt vi en god middag där tillbehören bl à var kålrötter, suedes, svenskar som de kallas i på engelska.

Och......som det inte vore nog så vinner Loreen!!!!

Nu frukost, packa och sedan iväg till de sista trädgårdarna på väg till flygplatsen, vilken resa!!!

Du gamla du fria.......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0