I elfte timmen.....

Nu blommar nästan Häggen och ni vet vad jag gett för löfte, att njuta varje dag! Tjuvstartade lite grann idag......

Började med årets första besök på Björkviks havsbad, badade dock inte:) men fick en vacker naturupplevelse.

Vidare med färjan till Waxholm som alltid är en fin upplevelse. Därefter mot Stockholm på den slingrande vackra Bogusundsvägen där slottet glädjande nog är under reparation.

En stilla promenad utefter Karlbergs kanal och sedan en avslutande, väldigt god middag på Bockholmen.

Jag vill verkligen leva!

Inte förvånat säga ( i elfte timmen )
"Jag märkte inte att livet pågick eftersom jag var sysselsatt med annat"

Godnatt alla människobarn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0