Godmorgon månd.....jag menar onsdag.

Visst är det så, att lite konstigt känns det, att veckan börjar med onsdag (om man haft klämdag på måndagen).

Tänk om det var så alltid, jobb tre dagar och ledigt fyra, eller tvärtom, det skulle vara ok det också.
Vilken ökad livskvalitet för dem som har ett jobb, som enbart tillför inkomst.
För mig är det inte riktigt så då allt flyter in i varandra, jobb, fritid, hobby.....
Men man lever icke av luft allenast så jag måste också planera för att dra in till brödfödan.
Nu sitter jag på bussen och njuter av att inte sitta bakom ratten. Jag kan se naturen, läsa eller blogga, utan att vara en fara för trafiken.
Leve kollektivtrafiken!

Det ser ut att bli en fin dag i dag också, så jag önskar er alla en prima dag!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0