Dagarna går....

Dagarna går snabbt nu och varje dag sker förändringar i naturen.
Tomatplantorna har vuxit till sig och i skogen kan man ana att det kommer bli gott om blåbär senare.
Kom hem i går efter arbetsdagen med kurser, kundsamtal och restaurangbesök.
Och vet ni vad!
En tomte, ängel, eller kanske till och med en kär vän hade satt in nya glas i mitt växthus, utan att jag bett om det. Vilken present! Bara ett par dagar sedan hade samma vän lämnat ett lass fin matjord!!!

Blir alldeles varm i hjärtat!

Säger som Picasso som ju räknas som en av de mest produktiva konstnärerna
" en del pratar om att allt dom ska skapa men får ingenting gjort, jag pratar inte, jag skapar"

Tack Picasso från Sverige:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0