Slår upp mina blå...


Slår upp mina blå efter en fantastiskt trevlig kväll i lika trevligt sällskap. Tittar mig omkring...var är jag, var har jag sovit i natt?

Ja, så är det.

Efter att livet tog en annan vändning och jag flyttade ut i skärgården, gör jag strandhugg lite här och där.
Godmorgon Solna, godmorgon Sundbyberg, godmorgon Vasastan, godmorgon Gamla stan, godmorgon Södermalm, godmorgon Botkyrka, godmorgon Ingarö.

Lika spännande varje morgon.

Men en sak som är lite, om inte besvärlig så åtminstone lite överraskande är när jag ska gå på toaletten. Yrvaken, eller mitt i natten kan förvirringen slå till.
Pang! Oj, var väggen åt det här hållet, eller tvärtom, oj jag rullade ur sängen för jag trodde jag hade väggen bakom mig.

Likadant med frukostvanorna.

Hmmmm....en kaviartub...bara, GI rätt med ägg och bacon, kocklandslagets komponerade frukostbuffé eller en morgonfika med fralla för 25 spänn på ett taxihak.

Haha, tänker jag för mig själv, som ett kinderägg!
Överraskning så fort jag öppnar ögonen, OCH något att äta OCKSÅ!

Önskar er alla en dag med kärlek!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0