Morgonstund har guld i mund

Lände mig glad och nöjd med gårdagen som dessutom gick i kvinnornas tecken. Visningsbalkongen blev som vi tänkt oss och dagen fortsatte i glädjens tecken. Kvällen tillbringades i mina barndoms kvarter i Vasastan med roliga, intelligenta, kärleksfulla och fantastiska kvinnor. Vad härligt det är att ta del av varandras erfarenheter och liv. Ni vet, jag tjatar ofta om att ett öppet sinne ger enormt mycket. till min stos glädje kröp en ny vän in i mitt hjärta! Välkommen in Chris, hoppas du ska trivas! Tack Gunilla, du bor redan där! Men...rubriken då..... Nä, det är inget guld i den här munnen efter gårdagens sushi, så trots sen hemkomst måste jag skutta upp och borsta gaddarna. Ha en fin dag kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0