Godmorgon alla små fåglar

Vilken underbar morgon!

Genom springan på mitt öppna fönster hör jag fåglarnas vårsång. Visst blir man glad av deras kvitter trots att dom är väldigt morgonpigga! Jag tror dom började vid fyra. Känner mig rätt nöjd efter gårdagen som innehöll en del praktiska avsked.
1, Var iväg till Uppsala och lämnade 2011 års alla papper till revisorn, vilket känns befriande. Farväl deklaration!
2. Avslutade en trädgårdskurs som jag haft i fem veckor. Vilka duktiga deltagare!
Där satt de alla, stolta, med varsin skiss de själva gjort över sina oaser.

Väddö, Danderyd, Duvbo, Enskede, Bergshamra m.m är några ställen som kommer bli finare tack vare dem!
Ni har alla varit jätte duktiga, jag bugar djupt!
Ser fram mot trädgårdscafet idag. En hel skolklass ska komma och hjälpa till att grädda våfflor och prata med pensionärerna på Skoga där cafet äger rum. Förra gången de var där hände ett otroligt möte!
Födda på samma dag, men med 90 års åldersskillnad hade 104 åringen och 14åringen funnit varandra.

Ha det så gott idag allihop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0