Livet....

Jag tänkte att jag ska använda det här forumet att dela av mig av tankar och funderingar. Jag har alltid fungerat så att när något är inne, trendigt så känner jag ett massivt motstånd till att "haka" på.
Det har gällt så länge jag kan minnas och mina nära vänner brukar skratta gott åt min inställning till mode. Kanske konstigt med tanke på mitt yrkesliv där jag till stor del hjälpt människor att skapa en egen stil. Oavsett om det gäller kläder eller trädgård.
Därför tilltalas jag nu av att blogga, när det börjar att vara ute.
Blir så beklämd av alla som så desperat försöker passa in, bete sig på ett sätt som är norm. Men vad är det?
Att leva ett liv i ärlighet mot så väl sig själv som andra är för mig att leva ett fullödigt liv.
Såååå...nu ska jag lufta mina tankar lite då och då och vill du följa med är du varmt välkommen.
Ni vet det gamla ordspråket, "endast döda fiskar simmar medströms"
Var rädda om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0