Hurra för den kreativa friheten !

Tillbringade dagen i går tillsammans med min syster och dotter. Var på Liljevalchs Vårsalong och betraktade det stora urvalet av konst. Textil, olja, acryl, porslin, akvarell, dvd......ja, alla möjliga tekniker och det gjorde mig så glad! Det är inte många år sedan som det var vattentäta skott mellan inriktningarna på konstskolorna.
Vet en väldigt god vän, som fick stånga sitt huvud blodigt för att få exprimentera med ex. textil och skulptur. Idag är det ju snarare regel än undantag att man fritt svävar omkring i sina utryckssätt.
För precis så känner jag nu, jag målar, skriver, undervisar och insuper allt och alla, jag svävar omkring!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0