Insnöad

Oj vad det snöar!

Vädret inbjuder verkligen till att bara mysa och stanna inomhus.
Ute blåser det stormbyar, och bilen ser ut som en igloo.
Inser att vi är insnöade och även om vi tar snöskotern ner, finns det ingen bil att åka med. Förbannar att jag tog sats, gasade och åkte upp för backen igår.

Men samtidigt är det bra att isoleras för jag har massor att slutföra innan jul och till resan strax efter.
Kärestan lägger in sill, griljerar skinka och servar med lunch, allt för att jag ska få arbetsro:) jag säger då det....

Nu tar vi en paus och ligger i varsin soffa och lyssnar på musik, det är lugnt, varmt och kärleksfullt.
Snart ska jag fortsätta med arbetet och husbonn ska baka pepparkakor, har väl aldrig träffat på någon som pysslar så!

Ernst, släng dig i väggen!

Ha en fortsatt fin dag allihop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0