Tårar från himlen

Vilket regn, rena monsunregnet!
Satt i bilen på motorvägen och såg knappt en meter framför bilen.
Dessutom smattrade det rejält på taket.
Blev lite orolig för vattenplaning, det otäcka tillståndet då man tappar kontrollen över ratten.

Himlen öppnar sig, Gud gråter, ja det finns nog många beskrivningar kring dropparna från himlen.
Tårar.....

Jag har alltid varit oerhört lättrörd, men i samband med först barnet 84, togs alla spärrar bort.
Sagan om den fula ankungen, tårarna sprutar, kärleken mellan två 85 åringar snyft, den sommartid nu kommer på skolavslutningen snyft.....osv.

Faktum är att det var just det som gjorde att jag förstod, aha nu är jag gravid igen då jag bölandes såg på en dokumentär om småväxta personer som funnit varandra.

Tårarna rinner då jag är ledsen men även då jag är lycklig, lyckotårar:)

Strax ska jag gå till sängs, är så trött och än mer lättrörd.
Tänker på mina fina och blir tårögd av lycka, sov gott alla fina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0