Tack

När jag vaknade på morgonen låg dimman tät och solens sken skapade ett magiskt sken.
Jag hade inte blivit ett dugg förvånad om några vackra, dansande älvor hade uppenbarat sig i skogsbrynet.

Det är onekligen en ynnest att få leva så nära naturen, att så påtagligt få vara en del av den.

Jag kan även känna stor tacksamhet för min uppväxt i staden och då menar jag staden innanför tullarna.
Känner så starkt i mitt hjärta att jag både är ett maskrosbarn och en vildhallonblomma, det ena utesluter inte det andra.
Känner mig lika hemma på Kungsgatan som i blåbärsskogen.

Sitter just nu på utedasset men skulle lika bra kunna sitta på en självrengörande lyxtoalett som blåser stjärten torr med varmluft.

Önskar er alla en fröjdefull tisdag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0